Què és?

Pack Màgic a l’escola és una plataforma de cinema en línia adreçada a Educació infantil i primària. Ofereix pel·lícules compromeses amb la diversitat, que estimulen la sensibilitat estètica contribuint a l’educació emocional i la transmissió de valors socials i culturals.

Aquesta plataforma permet la visualització de pel·lícules i el seu treball a l’aula a partir de materials pedagògics complementaris.

Les pel·lícules són de la distribuïdora de cinema infantil, tranquil i en català Pack Màgic i són especialment recomanades per a l’àmbit educatiu.

Al cercador podeu trobar els films organitzats per:

• Etapes educatives
  • Eixos temàtics
  • Durada

Cada centre educatiu pot accedir a totes les pel·lícules del catàleg a través d’una subscripció que permet veure-les tantes vegades com es vulgui, exclusivament als centres educatius en horari docent.

Tots els films estan acompanyats de material pedagògic complementari que inclou: activitats prèvies i posteriors al visionat, dinàmiques creatives al voltant dels continguts proposats pel film, glossari de conceptes del llenguatge cinematogràfic i aprenentatges relacionats amb el currículum escolar.

MÉS A MÉS…

Si el vostre centre educatiu té la subscripció de Pack Màgic a l’escola podeu sol·licitar una formació per al professorat que aprofundeix en com utilitzar l’audiovisual com a eina educativa a l’aula i com utilitzar la plataforma Pack Màgic a l’escola.

La formació és desenvolupada per personal expert en pedagogia audiovisual de l’equip de Drac Màgic.

Durada: 1h 30 min.

Sol·licita la formació aquí.

També podeu sol·licitar algú del nostre equip per venir a dinamitzar  al vostre centre activitats al voltant de les pel·lícules directament amb l’alumnat (presentació, cinefòrum, debat i activitats creatives relacionades.) Activitats dinamitzades per personal expert en pedagogia audiovisual de l’equip de Drac Màgic.

Sol·licita activitats dinamitzades aquí.

Per a que l’alumnat vegi les pel·lícules des de casa o bé en una sala de cinema o altres sales habilitades per a la projecció, posa’t en contacte amb nosaltres

La quota per centre educatiu és   de 100€.

La subscripció és única per a tot el centre educatiu i vàlida durant un curs escolar en horari docent de setembre a juny.

Pack Màgic a l’escola és un projecte desenvolupat per Drac Màgic, entitat que compta amb més de 50 d’anys d’experiència en matèria de formació en llenguatges audiovisuals amb projectes com Construir Mirades.

SUBSCRIPCIÓ

Si tens algun dubte o consulta escriu-nos a inscripcions@dracmagic.cat

Inicieu la sessió per veure la pel·lícula