Què és?

Pack Màgic a l’escola és una plataforma online adreçada exclusivament a centres educatius d’infantil i primària que permet la visualització de pel·lícules i el seu treball a l’aula a partir de materials pedagògics complementaris.

Les pel·lícules són de la distribuïdora de cinema infantil Pack Màgic i són especialment recomanades per a l’àmbit educatiu:

• Adreçades a nens i nenes de 2 a 12 anys (Educació infantil i primària)
  • Compromeses amb la diversitat
  • Estimulen la sensibilitat estètica
  • Contribueixen a l’educació emocional
  • Transmeten valors socials i culturals

Al cercador podeu trobar els films organitzats per:

• Etapes educatives
  • Eixos temàtics
  • Durada

Cada centre educatiu pot accedir a totes les pel·lícules del catàleg a través d’una subscripció que permet veure-les tantes vegades com es vulgui, exclusivament als centres educatius en horari docent.

Tots els films estan acompanyats de material pedagògic complementari que inclou: activitats prèvies i posteriors al visionat, dinàmiques creatives al voltant dels continguts proposats pel film, glossari de conceptes del llenguatge cinematogràfic i aprenentatges relacionats amb el currículum escolar.

MÉS A MÉS…

Si el vostre centre educatiu té la subscripció de Pack Màgic a l’escola podeu sol·licitar una formació per al professorat que aprofundeix en com utilitzar l’audiovisual com a eina educativa a l’aula i com utilitzar la plataforma Pack Màgic a l’escola.

La formació és desenvolupada per personal expert en pedagogia audiovisual de l’equip de Drac Màgic.

Durada: 1h 30 min.

Sol·licita la formació aquí.

També podeu sol·licitar algú del nostre equip per venir a dinamitzar  al vostre centre activitats al voltant de les pel·lícules directament amb l’alumnat (presentació, cinefòrum, debat i activitats creatives relacionades.) Activitats dinamitzades per personal expert en pedagogia audiovisual de l’equip de Drac Màgic.

Sol·licita activitats dinamitzades aquí.

Per a que l’alumnat vegi les pel·lícules des de casa o bé en una sala de cinema o altres sales habilitades per a la projecció, posa’t en contacte amb nosaltres

La quota per centre educatiu és   de 100€.

La subscripció és única per a tot el centre educatiu i vàlida durant un curs escolar en horari docent de setembre a juny.

Pack Màgic a l’escola és un projecte desenvolupat per Drac Màgic, entitat que compta amb més de 50 d’anys d’experiència en matèria de formació en llenguatges audiovisuals amb projectes com Construir Mirades.